19 Şubat 2008 Salı

NORVECE GİTME HAYALİ

2 yada 3 Gün önce filandi sanirim televizyonu bi actim aman yarabbi tüm kanallarda ayni haber norvec
10000 işci alacak mis aboov
tv de biri 4 milyar verirlerse gidierim dio digeri 5 milyar istiyor sanki adanmlar ne olur geldie yalvariyor ertesi gün bi baktim tvye 17 sinden tutun 77 nekadar yurdum insani konsolosluklarin önünde :) tabi bir çogu boynu bükük ayrildi cünkü adamlar vasifli üni mezunu elaman ariyolar mıs ve bunu devlet degil isyerleri ariyormus yani devlete degil ilk önce işyerine basvuracakmışız hadi bakalim bu zevkli yarisa bende katildim ve belki benim gibi norvec hayalleri olan birilerine yarar saglarsa bu site ne mutlu bana tabi ben yanliz degilim bu davada en yakın arkadasim türker ve nekadar gelmek istemesede zorla götürmek istedim mahmutla beraberiz
mahmut gel gözüm (yoksa ev kirasini 2 kişi nasil ödicez len :) )

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sağol güzel bilgiler inşallah hep beraber gideriz.bu zamanda herkezin ihtiyacı var sanırım hem tatil hem iş :)